נמלים בחדר ילדים

נמלים בחדר ילדים – הסיוט של כל הורה

נמלים בחדר ילדים יכולות לערער את בטחונו של כל הורה. חדר הילדים אמור להיות המקום הבטוח ביותר בבית. אנחנו מקפידים להניח בו רק חפצים רכים, כדורים גדולים, צעצועים שאינם ניתנים לבליעה ובגדים מחומרים שאינם גורמים אלרגיות. בכל תחום אנחנו מקפידים על בריאותם של ילדינו עד שכמעט לא נותר מקום לטעויות. הניקיון גם הוא חשוב ביותר כדי למנוע מאבק להיכנס פנימה, ולכן מנקים את החדר על בסיס שבועי או פחות מכך. אם אחרי כל המאמצים הללו תמצאו נמלים בחדר ילדים כיצד תוכלו להיות בטוחים שלא ייכנסו לשם גם מזיקים נוספים? אם אתם רוצים לישון בשקט ובידיעה שילדיכם בטוחים, הנה כמה רעיונות לביצוע הדברת נמלים בצורה ידידותית ובטוחה.

נמלים בחדר ילדים – הדברה בקלות ובבטיחות

הדברה ירוקה

בחדר הילדים היינו מעדיפים לרסס עם כמה שפחות חומרי הדברה כדי לא להקשות על דרכי הנשימה של הקטנים וגם למנוע מהם מגע עם חמרים מסוכנים. אם תחליטו להזמין הדברה ירוקה כנראה שתוכלו ליהנות מכל היתרונות. חומרי ההדברה הירוקים מכילים אחוזים נמוכים במיוחד של חומרים רעילים ועל כן מומלצים לשימוש בחדרי ילדים וקשישים. אמנם גם לאחר הדברה ירוקה יש צורך לאוורר את החדר, אך מדובר על מספר שעות בלבד ולאחריו ניתן לחזור לחיי שגרה רגילים לחלוטין.

הדברה בג’ל

אם תחליטו לבקש מהמדביר שלכם להשתמש בג’ל נגד נמלים כנראה שאתם חוששים מחומרי הדברה גם אם הם מצויים בכמות מזערית בריסוס הירוק. היתרון הגדול של הדברה בג’ל טמון בכך שחומרים אלו אינם מזיקים לבני אדם. גם אם הילד יזחל לרצפה או יכניס לפה את הג’ל המפוזר ברחבי החדר לא יגרם לו כל נזק. החומרים הרעילים המצויים בתוך הג’ל מיועדים עבור הנמלים בלבד ומתפרקים בתוך גופן רק לאחר האכילה. לכן הנמלים אינן חושדות בג’ל וממשיכות להביא את חברותיהן כדי לאכול ממנו, וכך תוכלו לעצור גם את הנחיל שנכנס אליכם לחדר ואולי אפילו את הקן כולו. כך ניתן להשמיד קנים שלמים של נמלים ללא כל מאמץ מעבר לפיזור הג’ל ברחבי החדר.