טיפים להדברת נמלים

טיפים להדברת נמלים – לסיים את הפלישה

טיפים להדברת נמלים חשוב לדעת עוד לפני תחילת הקיץ. רבים מאיתנו מגיעים לעונה החמה בלא להיות מוכנים כלל. בגדי החורף עדיין נמצאים בארון, המטריות עוד לא אוחסנו והמדביר עדיין לא הגיעו לביקור הקבוע. אם אתם בין אלו שהקיץ תופס אותם בהפתעה, רצוי שיהיו לכם כמה טיפים להדברת נמלים בהם תוכלו להשתמש עד לביצוע ההדברה. אם אין לכם כמה טיפים כאלו בשרוול כבר משנים קודמות, נשמח לספק לכם את הסחורה ולהעניק כמה רעיונות שיוכלו להביא אתכם לתחילת הקיץ שקטים ורגועים.

טיפים להדברת נמלים – מומלץ ליישם

סגירת מוצרי מזון

הנמלים נמשכות לכל מוצרי המזון באשר הם. אמנם הן מעדיפות את המתוקים השונים, אך גם אם תתנו להן לחם, בשר או דגים הן ייהנו מהארוחה המזדמנת ויגיעו לחפש מנות נוספות. כדי למנוע ביקורים כאל, חשוב להקפיד על סגירה של כל צנצנות ושקיות המזון אותן אתם פותחים. אם החלטתם לפתוח חטיף לילדים ולהשאיר את חציו באריזה, נסו לאטום אותו בעזרת סוגר מיוחד מפלסטיק. אם פתחתם חבילת פסטה, השתמשו במדבקה לשמירת הטריות כדי לסגור את החבילה באופן מוחלט. אל תעניקו לנמלים את היכולת להיכנס לתוך חומרי המזון שלכם בקלות, והקשו עליהן בעזרת סגירה ואיטום.

ניקיון קבוע

אל תניחו לעצלנות להשתלט עליכם ודאגו לניקיון קבוע של הבית. הנמלים חיות מפירורים, כתמי קולה וכל דבר שנשפך על הרצפה ונשאר עליה. מוצרים כאלו קוראים לנמלים ומובילים אותם פנימה אל תוך הבית שלכם. אם תקפידו לנקות את הרצפה, לאסוף את כל הפירורים ותטאטאו באופן קבוע את כל הבית, תגלו כי לנמלים אין סיבות להיכנס פנימה והן יעדיפו לחפש מזון במקומות אחרים.

הדברה מקצועית

אחרי שתשתמשו בכל הטיפים ותקשו על הנמלים, אין תחליף להדברה מקצועית. מדביר שיגיע אליכם הביתה ויאבחן את בעיית הנמלים יוכל להציע לכם פתרון בדמות שיטות הדברה שונות בהן הוא משתמש. תוכלו לבחור בין ריסוסים שונים, אבקות הדברה או אפילו ג’ל מיוחד נגד נמלים. כך תפתרו את הבעיה לתקופה ארוכה ללא כל צורך במלחמות תמידיות בחיי היום-יום.